Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників 2020-2021
Методичні рекомендації про вивчення предметів 2018-2019 рр
Нарада при директорові на тему "Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації до навчання".
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Цей процес не може бути стихійним. Він потребує управління. Для сучасного етапу розвитку освіти в Україні характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Однією з головних проблем сучасної школи залишається формування мотивації учнів до навчально – пізнавальній діяльності. ЇЇ актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у школярів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції, здійснення в єдності ідейно – політичного, трудового, морального виховання учнів.
З цією метою 10 січня у нашій школі відбулася нарада при директорові на тему "Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації до навчання". Своїм досвідом ділилися вчителі Ареф'єва Г.В., Шума І.М. та Химич І.В. Зокрема, Галина Василівна
працює над темою "Шляхи підвищення інтересу учнів до читання творів
зарубіжної літератури". Вона наголосила на актуальності теми в умовах
комп'ютеризації в усіх сферах життя. Одним
із дієвих методів , щоб змусити дитину прочитати твір, педагог вважає
написання літературних диктантів, для перевірки знань змісту твору. Для цього вона розробила і надрукувала збірник літ. диктантів для 5-8 класів за новою програмою.
Вчитель української мови Шума І. М. свою доповідь присвятила мотивації учнів на уроках. Виділила традиційні методи роботи з обдарованою частиною класу та виокремила нові у роботі з невстигаючими учнями.
Вчитель української мови Шума І. М. свою доповідь присвятила мотивації учнів на уроках. Виділила традиційні методи роботи з обдарованою частиною класу та виокремила нові у роботі з невстигаючими учнями.
Вчитель
інформатики Химич І.В. звернула увагу на використання різноманітних
хмарних сервісів для розвитку мотивації навчальної діяльності. Вона
запропонувала іншим вчителям використовувати ці нові прийоми і методи у
свій роботі.
Психолого-педагогічний семінар "Мотивація навчальної діяльності учнів".
Під
час зимових канікул педагогічний колектив Жовківської ЗОШ № 2 активно
розвиває власні навчально - методичні здібності та знання. «Проблема
формування мотивації навчальної діяльності учнів та шляхи її вирішення»
- така тема розглядалася на психолого - педагогічному семінарі
(підготовлений практичним психологом Василишин Т.С.), який відбувся у
переддень різдвяного святвечора 05 січня 2017 року.
У
формі семінару-практикуму, посилаючись на наукове підґрунтя, вчителі
молодшої та старшої школи поділилися досвідом роботи з таких питань:
- Мотиви та мотивація. Діагностика мотивації.
- Способи формування внутрішньої мотивації.
- Мотиваційний аспект обдарованого учня.
- Шляхи підвищення мотиваційної сфери учня.
- Шляхи формування мотивації на уроці.
- Ефективний урок. З чого починається ефективний урок?
Висловлювання
видатних людей, презентації досвіду роботи, робота в групах, емоційні,
глибоко продумані
виступи педагогів – все це сприяло діловій атмосфері, що панувала в
класі, збагатило кожного, спонукало до роздумів над досліджуваною
проблемою.
Немає коментарів:
Дописати коментар