понеділок, 2 квітня 2018 р.

Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів у Жовківській ЗОШ № 2

22 березня 2018 року на базі Жовківської ЗОШ № 2 відбувся семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів на тему "Управлінський супровід діяльності колективу щодо розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання". До Жовківської Зош № 2 із гарним настроєм завітали поважні гості, яких зустріли директор школи Канюка М.В, вчителі та учні школи.
Проблема критичного мислення обумовлена необхідністю вдосконалення процесу управління навчальним закладом в умовах зміни змісту сучасної української освіти. Соціальні та економічні чинники сьогодення вимагають від школи підготовки молоді, здатної відповідати на виклики часу, компетентної та мобільної на сучасному ринку праці, яка має чітку громадську позицію та ефективно здійснює діяльність, саморозвивається та здатна навчатися протягом життя. Сьогодні кожна школа шукає шляхи вирішення цієї задачі і ці пошуки  базуються на досвіді навчального закладу, специфіці організації навчального-виховного процесу тощо. Колектив Жовківської ЗОШ № 2 визначив одним з пріоритетних напрямів розвʼязання даної проблеми.
Семінар розпочала директор ІМЦО Кочут Б.Б., яка визначила основні компонети та складові проблеми. В подальшому директори відвідали уроки: «Travelling is exciting» (6-А клас, вчитель Канюка М.В), "Десяткові дроби. Повторення" (5-Б клас, вчитель Горобець Б.П.), "Літературно – музична композиція «О муза плачу, о найпрекрасніша із муз» (із творчості Анни Ахматової)." (11 клас, вчителі Мрочко І.В., Гусєва М.І.),"Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянської України на поч. ХХ ст.»" (9-А клас, вчитель Кандибал Н.О), "Факультативне заняття з основ психології «Мислення як пізнавальний процес»" (7-Б клас, Василишина Т.С.), "Вчимося ввічливості" (4-А клас, вчитель Віхоть М.С.)
На завершення семінару Мирослава Володимирівна поділилася власним досвідом з управлінської діяльності, директори обговорили відвідувані уроки, підвели підсумки та переглянули театралізовану сценку педагогічного колективу школи. Сподіваємося, що у гостей нашої школи залишилися приємні і незабутні враження.
PS. 
Ефективність впровадження технологій критичному мислення у навчально-виховний процес насамперед залежить від рівня управління такими процесами, від професійної компетентності менеджерів освіти як визначального фактора інноваційних змін у системі загальної освіти , оскільки саме управлінський супровід спрямований на те, щоб об’єднати колектив навколо головної мети, керувати не людьми, а процесами змін, утверджувати толерантність до тих, хто має інші думки і погляди.


Немає коментарів:

Дописати коментар